Doprava ZDARMA pro ČR i SR (doručení do 48 hodin)

Plavání a erekce – jaký čas a vzdálenost musím uplavat, abych si zlepšil erekci?

1/52/53/54/55/5 (1 hlasů, průměr: 5,00 z 5)
Loading...

Dočetli jste náš předchozí článek o pozitivních účincích běhání na erekci? Ovšem řešíte teď obrovské dilema – běhání vás vůbec, ale vůbec nebaví, přitom svou erekci chcete nějakým způsobem vylepšit?

Pak můžete vyzkoušet plavání, i to má totiž na vaši erekci pozitivní vliv. Vše o plavání a erekci si probereme právě v tomto článku.

plavání a erekce

 

Plavání a erekce

Podle odborné studie je totiž v zásadě jedno, o jakou fyzickou aktivitu se bude jednat. Základem je, abyste se této vysoce aerobní činnosti ve střední až vysoké intenzitě věnovali 40 minut 4krát týdně.

Jestli je to běh, plavání nebo třeba jízda na kole, na tom už ve výsledku nesejde. Jedinou podmínku, kterou tato činnost má, je, že se u ní musíte zahřát, zapotit, vaše tvář musí zčervenat, váš pulz se zvýší a vy začnete rychle dýchat.

Shledali jsme, že fyzická aktivita mírné až vysoké intenzity po čtyřicet minut čtyřikrát týdně a po dobu šesti měsíců vedla ke zlepšení nebo dokonce normalizaci erektilní funkce.

Po půl roce byli sexuální aktivity schopni i muži, kteří předtím neudrželi erekci po delší dobu,shrnují autoři výsledky této odborné studie.

 

Pozitivní účinky plavání na erekci

Navíc plavání nemá pouze pozitivní účinky na vaši erekci, ale celkově na váš pohybový aparát. Ani při nadváze totiž při něm nepřetěžujete klouby, vazy či páteř. Během plavání dochází k posílení takřka všech hlavních svalových skupin.

Plavání má jen málo omezení, může se mu tedy věnovat prakticky každý. Patří mezi skvělé rehabilitační aktivity, pomáhá totiž nenásilně zvýšit hybnost kloubů.

Posiluje se jím velice šetrně srdeční sval, plavání přispívá ke zvětšení vitální kapacity plic a má pozitivní vliv na psychiku.

Už jen díky těmto přínosům zlepšíte svou fyzičku, psychickou pohodu a celkově své zdraví. Takže aniž byste se plavání věnovali ve střední až vysoké intenzitě, už to vám zlepší váš život, a to i ten intimní.

 

Základ úspěchu – plavat správně

Aby vám ale plavání přineslo skutečně kýžené benefity, je potřeba plavat správně a bez hrubých chyb. To znamená:

  • bez záklonu,
  • bez hlavy stále nad hladinou,
  • bez nesymetrických pohybů.

Proto, pokud s plaváním teprve začínáte, zaměřte se v prvé řadě na správnou techniku. Neřešte, zda plavete dostatečně rychle, anebo zda přitom máte vysokou tepovou frekvenci.

Důležité je naučit se to hlavně technicky správně a až pak můžete řešit intenzitu.

Plavání, pokud jej provádíte správně, je dobré pro vaše srdce, krevní tlak, klouby, svaly, váhu, zlepšuje vaši náladu a ve výsledku i vaši erekci.

 

Erekce se začne zlepšovat přibližně po půl roce

Pokud se budete pravidelnému intenzivnímu plavání věnovat alespoň půl roku, začne to přinášet i své ovoce v ložnici.

Právě takovou dobu totiž podle výše zmíněné studie trvá, aby se začala zlepšovat prokrvenost vašeho organismu v důsledku pravidelné aerobní činnosti, a tím i vaše erekce.

Jakékoliv aerobní cvičení posiluje vaše srdce, zlepšuje stav vašich cév, podporuje správný průtok krve do celého organismu a celkově udržuje tělo v dobré fyzické kondici.

Právě proto se vám může díky pravidelnému plavání zlepšit vaše erekce. Penis totiž bude lépe prokrven, čím bude docházet snáze k pevné erekci.

Po půl roce pravidelného intenzivního plavání byste měl podle odborníků snadněji dosáhnout erekce, tato erekce by měla být pevnější a zároveň i delší.

Při sexu byste měl vydržet déle a i vaše partnerka by si měla pochvalovat kvalitnější sex s vámi.

SLOVO REDAKCE:

Ani plavání není vaším šálkem čaje? Pak vsaďte třeba na fotbal, hokej, squash, tenis, spinning, skupinové lekce, turistiku, horolezectví, tanec…

Jakákoliv intenzivní aerobní činnost prováděná po dobu 40 minut 4krát týdně má totiž pozitivní vliv na vaši erekci.

Nezáleží na tom, o jakou aktivitu se jedná. Tudíž si vyberte takový sport, jaký vás bude bavit, a u kterého dlouhodobě vydržíte.

 

Další články o poruchách erekce a metodách zlepšení

Článek pod odborným dohledem sexuoložky: 3 nejčastější poruchy erekce u mužů
Injekce na erekci jako poslední možnost záchrany
Pravda o neúčinných sprejích, gelech a krémech na podporu erekce
Jak vám s erekcí pomůže partnerka?
Jak zlepšit erekci doma svépomocí?
SILDENAFIL - nejpoužívanější léčivo pro léčbu erektilní dysfunkce a podporu erekce

 

vimax facebook

 

POUŽITÉ ZDROJE:

 

Léčba erektilní dysfunkce - léky, operace, přírodní metody a cviky
Běh a erekce - jaký čas a vzdálenost musím odběhnout, abych zlepšil erekci?
Doprava ZDARMA po celé ČR
Diskrétní balení a doručení
60 denní garance na vrácení peněz
Osobní odběr po celé ČR